min träning:

Jag tränar ju inte alls mycket som ni säkert vet. Jag vet egentligen inte varför, för jag älskar att träna! Det går verkligen i perioder. Men nu under hösten har jag inte gjort tid för det och jag har inte kännt någon motivatin till att tex åka till gymmet för att det varit så dåligt väder osv osv.. Bara dåliga ursäker egentligen. Men jag har verkligen blivit jätte motiverad den senaste veckan ( hehe efter att ha kollat på VS). Nej men jag är verkligen taggad på att börja träna igen. Jag vill verkligen inte gå ner i vikt eller så, utan jag vill bli stark. Bli full av endorfiner.
Dock la jag ju upp squat challenge för ett tag sedan som jag följt flitigt i 4-5 veckor. Sqauts morgon och kväll. YES. Ska jag vara ärlig så var det jobbigt i början, men nu känns det naturligt och jag gör det svårare för mig själv nu för lite utmaning. Men jag ska köra stenhårt från och med nu och fram tills i sommar. Tror ni jag klarar det? Hahaha, jag hejar på mig själv iallafall. Mina mål med träningen är; • Att få bättre kondition • Få synligare muskler • Bli starkare • Bli nöjd och framför allt MÅ BRA - Med att må bra menar jag, äta hälsosammare. För det gör jag inte nu, jag äter allt som går att äta och jag borde vara så lycklig över att jag har så bra ämnesomsättning för annars hade jag rullat fram för längesen. Men jag vet att en vacker dag så kommer jag säkerligen inte ha lika bra ämnesomsättning. Sedan äter jag väldigt oregelbundet, skippar oftast frukost, småäter lite och ibland kan jag glömma äta middag när jag inte är hemma. Frukost, lunch, middag och kvällsmat. Kvällsmat är den bästa måltiden på dygnet tycker jag, hehe. Men jag är taggad nu, så let's start today. Brb, gymmet.
  • Mixed

Gillar

Kommentarer

Instagram @danielalouisee